Watch the video
DRY SMALL PARTICULAR STEAM
THE KEY TO BEAUTY
Designed exclusively by Laurastar for professional fashion designers and for elite fashion designers and featuring professional dry cleaning technology, Laurastar Dry Microfine Steam (DMS) takes care of the beauty of fabrics. Its gentle action on the surface is just as effective when it gets deep into fibers to beautify and purify them. Thanks to its hygienic qualities, DMS effectively and lastingly eliminates harmful microorganisms such as viruses, bacteria and dust mites.
Learn more
#BEAUTIFY
Όροι και Προϋποθέσεις Πολιτικής Επιστροφών
Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτήν την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το κατάστημα μας, είτε ηλεκτρονικά είτε μέσω του φυσικού μας καταστήματος.
Έχετε 30 μέρες για να αλλάξετε γνώμη
Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα μας, μέσα σε 30 ημέρες με την απόδειξή σας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικώς.
Αν δεν μπορείτε να επιστρέψετε μόνοι σας τα προϊόντα που έχετε αγοράσει με υπηρεσία παράδοσης, η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς μπορεί να τα επιστρέψει για εσάς με μία επιπλέον χρέωση. Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων σας εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας και τον όγκο των εμπορευμάτων. Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, σε κλειστή συσκευασία. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος.
Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε στο κατάστημα μας ή την εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier).
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 30 ημερών, η Δ.Λυμπέρης και Σια ΕΕ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται από την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.
Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής του πελάτη και τον όγκο των εμπορευμάτων. Μετά τον έλεγχο των προϊόντων που επιστράφηκαν και εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, η Εταιρεία, θα ενημερώνει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.
Σε περίπτωση φθοράς του δέματος από το κούριερ, θα πρέπει να μιλήσετε με τη μεταφορική εταιρία για οποιαδήποτε αποζημίωση.Δεν φέρουμε ευθύνη για τις τυχόν φθορές. Οι παραγγελίες φεύγουν από εμάς σε άριστη κατάσταση.
Επιστροφή αντιτίμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων
Εφόσον πληρείτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό), εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς. Η επιστροφή του αντιτίμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Από το τελικό ποσό, θα αφαιρεθεί το ποσό των μεταφορικών σε περίπτωση που η επιστροφή γίνει μέσω του συνεργαζόμενου κούριερ, εκτός αν η επιστροφή γίνει με κάποιον άλλο τρόπο. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται εφόσον εμείς δεχτούμε την επιστροφή στο κατάστημα μας.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
• Σε περίπτωση που το προϊόν έχει γίνει ειδική παραγγελία για εσάς από το εξωτερικό και δεν ήταν ετοιμοπαράδοτο στο κατάστημα την ώρα που έγινε η παραγγελία.
• Στην περίπτωση που το προϊόν έχει υποστεί τροποποίηση για εσάς.